9 Ocak 2009 Cuma

ACABA BU DİZİYİ MELEKLER KORUR MU?

Perşembe akşamları bağlı olduğum bir dizi olmadığı için biraz ondan biraz bundan karma bir çerez tabağı yapıyorum çayın yanına. Çerez tabağımın Şam fıstığı rütbesine "Melekler Korusun"u layık gördüm, başladım izlemeye. İlk bölümünü kaçırmıştım, bolca yayınlanan tekrarlarda denk geldiğim kadarıyla konuyu kavrayabildim. Karakterlerin çoğu oturmuş. Özellikle Melek (Hümeyra), Salih (Avni Yalçın), İpek (Özge Özprinçci) ve Özgür (Selin Şekerci). Meleğin otoriter ve sert yanının altında hafif bir "Telviye Hanım" barındırması güzel geldi. Mezar başında Çehow'un Martı'sıyla ilgili yanılmayı, çok güzel oynadı. Tabi orada senaryonun da apayrı bir rolü var. Dizide eksikler var tabi, umarım onlarda kısa sürede giderilip, mantık hataları ve açıklar en aza indirilir.

Selin Şekerci daha önceden Kavak Yelleri'nde de bir bölüm oynamış ancak hatırlamadığım bir yüz. Bu dizide özellikle kavga sahnesinde izlediğim performans gayet başarılıydı, kendisi İzmir Devlet Tiyatrosu'nda yer almış. Yeteneğin yanısıra aldığı eğitiminde izlerini taşıyan bir oyuncu.

Diziyi izlemeden, oyuncular üzerine yazdığım yazımda başarılı bir yapım olacağını düşündüğümü belirtmiştim ancak şu anda aynı fikirde değilim, maalesef ki bu dizinin uzun soluklu olmayacağını düşünüyorum. Ana karakterler harici, diğer karakterlerin seçimleri daha iyi yapılmalıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder